Általános Szerződési Feltételek


Céginformáció


Szolgáltató (a webáruház üzemeltetője):  TUTTIFRUTTI-2002. Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (képviseli: Sipőcz Zsolt Gábor ügyvezető)

Székhely:  9400 Sopron, Pozsonyi út 17.

Adószám: 12953620-2-08

Cégjegyzékszám: 08-09-010846, 

KSH: 12953620-4631-113-08

Szerződés nyelve: magyar
Elérhetőség: tuttifruttikft@gmail.com
Telefon: +36-70/423 1781

Bankszámla száma (magyar): 59500351-10017306-00000000


A oldalon elérhető webáruház (a továbbiakban „webáruház”) útján, a webáruházban elérhető termékek megrendelésével az azokat megrendelő személy („Megrendelő”) a jelen Általános Szerződési Feltételeket („ÁSZF”) automatikusan elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. Az ÁSZF elfogadása a webáruház útján történő megrendelés és szerződéskötés feltétele.


Amennyiben a Megrendelő nem kívánja elfogadni a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket, úgy a webáruház útján történő megrendelés helyett jogosult a Szolgáltató ügyfélszolgálatával kapcsolatba lépni, aki tájékoztatja az egyéb szerződéskötési lehetőségekről. 

A webáruház útján történő vásárlás nem kötött regisztrációhoz, vendég felhasználóként, a rendelési folyamatban rögzített adatok megadásával használható.


  • Általános rendelkezések

  • A webáruházban a Szolgáltató által kis – és nagykereskedelmi forgalomban árusított zöldség és gyümölcs, illetve egyéb élelmiszer termékek (a továbbiakban „Termékek”) rendelhetők meg.


    1. A webáruház működése és a szerződéskötés menete


    A weboldal tartalma szerzői jogi védelem alatt áll. A képek, valamint az írásos anyag felhasználásához az üzemeltető írásbeli hozzájárulása szükséges.
    A megjelenített termékek online, a webáruház szoftveren keresztül rendelhetők meg. A webáruházban a Megrendelő megrendelés leadása nélkül is, illetve azt megelőzően tájékozódhat a Termékekről. Minden Termék mellett megtalálható a neve, ára, kiszerelése, az esetleges kedvezmény, és fotó a termékről. A Termékről közölt fotó eltérhet a kiszállított Termék tényleges megjelenésétől.

    A vásárlási szerződés TUTTIFRUTTI-2002. Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság, mint Eladó/Szolgáltató és a Megrendelő, mint Vevő között jön létre.


    Megrendelőként eljárni kizárólag cselekvőképes természetes személy jogosult saját nevében, vagy jogi személy vagy egyéb jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet képviselőjeként.

    A termékek feltüntetett árai forintban értendők, azokat Áfa fizetési kötelezettség nem terheli. A házhozszállítás költségét az árak nem tartalmazzák. Az ár az adott pillanatban érvényes, és csak akkor válik végleges árrá, ha a megrendelő a rendelési folyamat lépéseit szabályosan elvégzi, és a rendelést jóváhagyja. A termék és a szállítási szolgáltatás végleges ára az az ár, amely a jóváhagyáskor a termék megnevezése mellett, majd a rendelésről küldött visszajelző e-mailben is szerepel. A végleges ár csak a felek közös egyetértésével módosítható. Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási és fizetési kondíciók vonatkoznak.


    A Megrendelő böngészés közben kiválaszthat termékeket, amelyek a „Kosárhoz adás” gombra kattintva a Megrendelő kosarába kerülnek. A Megrendelő a megvásárolni kívánt Termékeket a kosarába gyűjti. A Megrendelő a kosár tartalmát az abban szereplő Termékek vételárának végösszegével együtt folyamatosan nyomon követheti az oldal jobb oldalán elhelyezett kosár ikonra kattintva.

    A megrendelni kívánt Termékek kosárba helyezése után a Megrendelő a kosár ikonra kattintva megtekintheti a kosara összesítését (a kosárban levő termékek neve, darabszáma és vételárának, valamint az esetleges szállítási díjnak a végösszege). A Megrendelő jogosult a kosár tartalmát a megrendelés elküldése előtt ellenőrizni és azt módosítani amennyiben szükségesnek véli.

    A Megrendelő rendelkezésére álló fizetési mód a SimplePay szolgáltatáson keresztüli online bankkártyás fizetés, illetve készpénzes fizetés a kiszállításkor.

    A Megrendelő a kosár ellenőrzését követően a "Fizetés" gombra kattintva mehet tovább a Pénztár oldalra. Ezt követően a Megrendelőnek a következő lépéseket kell megtennie a megrendelés leadásához:

    A Pénztár oldalon meg kell adnia vásárlói adatait és a szállítási címet. A Megrendelő a “Tovább a szállítási módokhoz” gomb megnyomásával tovább mehet a szállítási mód kiválasztásához. A szállítási mód kiválasztását követően a "Tovább a fizetési módokhoz" gomb megnyomásával lehet folytatni a vásárlást. 

    A Megrendelő a "Fizetés" oldalon adhat meg számlázási címet, amennyiben az nem egyezik meg a szállítási címmel.

    A "Rendelés áttekintése" gomb megnyomását követően a Megrendelő jogosult ismét ellenőrizni a megrendelésre kerülő termékeket, azok vételárát, darabszámát és a szállítási díjat. Amennyiben azt módosítani kívánja, úgy a vissza navigáló gombokkal visszaléphet az adott szekcióhoz és módosíthatja adatait.

    A megrendelés Szolgáltató részére történő elküldéséhez a fentiek elvégzését követően a Megrendelőnek rá kell kattintania a „Vásárlás véglegesítése” gombra.


    A megrendelés elküldését követően egy tájékoztató szöveg jelenik meg a webáruházban, mely alatt szerepelnek a megrendeléssel kapcsolatos adatok és információk. Ezt követően haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés Szolgáltató általi kézhezvételét követő 24 órán belül elküldésre kerül a megrendelést visszaigazoló e-mail a Megrendelő által megadott e-mail címre. A megrendelést visszaigazoló e-mail automatikus, a megrendelés Szolgáltató általi elfogadását rögzíti, azonban szállítási időpontot nem ad meg. (Amennyiben a visszaigazoló e-mail a megrendelés Szolgáltató általi kézhezvételét követő 24 órán belül nem érkezik meg a Megrendelőhöz, úgy a Megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség alól.)

    A megrendelés kézhezvételét követő munkanapon a Szolgáltató telefonon vagy e-mailben felkeresi a Megrendelőt a pontos kiszállítási nap egyeztetése céljából, a teljesítési határidő figyelembevételével.

    Amennyiben a Szolgáltató a megrendelés kézhezvételét és a visszaigazoló e-mail elküldését követően azt állapítja meg, hogy a megrendelés tárgyát képező egyes Termékekből nem áll rendelkezésére a megrendelés teljesítéséhez elegendő készlet, úgy erről a Megrendelőt a megrendelés kézhezvételét követő munkanapon e-mailben vagy telefonon értesíti, mely esetben (i) mind a Megrendelő, mind pedig a Szolgáltató jogosult a készlethiánnyal érintett Termékek vonatkozásában a szerződéstől egyoldalú nyilatkozattal e-mail útján elállni, vagy (ii) a Megrendelő és a Szolgáltató jogosult a készlethiánnyal érintett Termékek vonatkozásában e-mail útján későbbi szállítási időpontról megállapodni.

    Amennyiben a Megrendelő megrendelése az adott munkanapon délelőtt 11 óráig leadásra került, a megrendelés részleteit  11 óráig módosítani jogosult. Abban az esetben, ha megrendelés leadására délelőtt 11 óra után kerül sor, úgy a Megrendelő, megrendelésének módosítására a következő munkanap délelőtt 11 óráig jogosult.

    Amennyiben a Megrendelő több megrendelést adott le egymást követően és szeretné, hogy azok egy csomagba kerüljenek, ezt a kérését szintén a tuttifruttikft@gmail.com e-mail címre küldött e-mail útján jelezheti a Szolgáltató felé; a Szolgáltató ugyanakkor a kérés teljesítéséért felelősséget nem vállal.

    A Megrendelő és a Szolgáltató közötti szerződés a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolásával jön létre.

    A szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, amelyet a Szolgáltató rögzít és iktat. A szerződés a megrendelés visszaigazolásával(Megrendelést visszaigazoló e-mail) köttetik meg. A szerződés magyar nyelven jön létre, egyéb nyelven a szerződéskötés nem lehetséges.

    A Szolgáltató jogosult a Megrendelő regisztrációját azonnali hatállyal egyoldalúan törölni, és a már visszaigazolt megrendelésektől egyoldalúan elállni, ha oka van azt feltételezni, hogy a Megrendelő megszegte a jelen ÁSZF rendelkezéseit, illetve csalásra vagy visszaélésre lehetőséget adó módon kívánja a webáruházat használni.


    1. Szállítás

    3.1 Szállítási cím

    Szállítási címként Magyarország területén soproni, tómalmi, és sopronkőhidai szállítási cím megadható, ahol a Megrendelő megtalálható és a megrendelt termékeket vállalja átvenni. Amennyiben a megjelölteken kívüli szállítási címre kíván rendelni, úgy a webáruház útján történő megrendelés helyett jogosult a Szolgáltató ügyfélszolgálatával kapcsolatba lépni, aki tájékoztatja a szállítási lehetőségekről.

    A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől.

    A megrendelt Termékeket a Szolgáltató alkalmazásában álló munkavállalója kiszállítás útján kézbesíti. 

    3.2 Szállítási határidő

    A szállítási határidő a megrendelés Szolgáltató általi kézhezvételét követő 2 (kettő) munkanap a Szolgáltató által délelőtt 11 óráig kézhez vett megrendelések esetében. A Szolgáltató által délelőtt 11 óra után kézhez vett megrendeléseknél a megrendelés kézhezvételét követő 3 (három) munkanap a szállítási határidő.

    A kiszállítás reggel 6 és délután 15 óra között történik; a kiszállítás ezen belüli pontos időpontját Szolgáltató kiszállítást végző munkavállalója határozza meg, és erről telefonon tájékoztatja Megrendelőt, a kiszállítást megelőzően legalább 30 perccel.

    A nem munkanapon (hétvége, ünnepnap, munkaszüneti nap) leadott megrendelések Szolgáltató általi kézhezvétele és feldolgozása az azt követő munkanapon kezdődik.

    3.3 Szállítás díjazása

    A webáruház útján bármilyen végösszegű megrendelés leadható, minimális rendelési összeg nincs.

    A megrendelések csomagolása és kiszállítása Sopron, Tómalom, Sopronkőhida közigazgatási területen tízezer forint megrendelés felett ingyenes, tízezer forint alatt ezer forint szállítási költséget tartalmaz



    Készpénzes fizetés esetén a kiszállításkor a Megrendelő köteles a megrendelt Termékek ellenértékét, és a kiszállításra felszámított költséget átadni a Termékeket kiszállító munkavállalónak.

    3.4 A kézbesítés meghiúsulása

    Amennyiben a Megrendelő a megrendelt Termékeket azok megrendelése, a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolása és határidőben történő leszállítása esetében bármely okból nem veszi át (ideértve azt is, ha a kiszállítás a vételár és a szállítási díj Megrendelő általi maradéktalan kiegyenlítésének elmaradása miatt hiúsul meg, vagy a Megrendelő a szállítási címen nem található vagy nem elérhető), abban az esetben a Szolgáltató jogosult a szerződéstől – póthatáridő tűzése vagy érdekmúlás bizonyítása nélkül – egyoldalú nyilatkozattal elállni.

    3.5 A teljesítés lehetetlenülése

    A teljesítés lehetetlenülése a szerződést megszünteti. A teljesítés lehetetlenülése esetén a Szolgáltató a Vevőt erről haladéktalanul tájékoztatja és az előre kifizetett ellenértéket a tájékoztatást követően, legkésőbb 14 napon belül visszautalja. A visszautalással kapcsolatban Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli. 


    1. Elállás

    A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a Megrendelő indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. 

    A Megrendelő ezen elállási jogát

    1. a) a terméknek,
    2. b) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
    3. c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
    4. d) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

    a Vevő általi átvételének napjától gyakorolhatja.

    Ennek a napnak tekinthető a házhoz szállítás napja.

    A Vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

    Amennyiben a Megrendelő elállási jogával élni kíván, úgy e szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a Szolgáltató jelen ÁSZF-ben meghatározott címére. Ebből a célból felhasználhatja a jelen ÁSZF 1. számú mellékletében mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

    A Megrendelő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

    Ha a Megrendelő eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Megrendelő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Megrendelő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a szállítási díjat is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Megrendelő a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A Szolgáltató a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Megrendelő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Megrendelőt semmilyen többletköltség nem terheli.

    A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg a Szolgáltató vissza nem kapta a terméket, vagy Megrendelő nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A Megrendelő köteles a Szolgáltató részére a jelen ÁSZF-ben megadott címre a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt a Megrendelő elküldi a Terméket.

    A Termék visszaküldésének közvetlen költségét a Megrendelő viseli. A Termék postai küldeményként nem küldhető vissza.

    A Megrendelő kizárólag akkor vonható felelősségre a Termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a Termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

    Megrendelő nem gyakorolhatja a fenti elállás jogát a jogszabályban meghatározott esetekben, így különösen az alábbi esetekben: 

      • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak 
      • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
      • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
      • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
      • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a csomagolást felbontotta;
      • hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében (az előfizetéses szerződések kivételével)
      • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a vásárló e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási / felmondási jogát. 

    Amennyiben Megrendelő a terméket Szolgáltatónak visszaküldi, úgy a Termék szállításra alkalmas csomagolásáról Megrendelő köteles gondoskodni, a nem megfelelő csomagolásból eredő, a szállítás során bekövetkező károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal. Minden esetben mellékelni kell az eredeti számlát. Utánvéttel terhelt küldeményeket Szolgáltató nem vesz át.

     

    1. Szavatosság, jótállás

    5.1 Kellékszavatosság

    A Szolgáltató fogyasztónak minősülő Megrendelői számára szavatolja, hogy az általa a jelen ÁSZF keretén belül szállított Termék szerződésben meghatározott tulajdonságokkal rendelkezik, a Termékeknek kizárólag a forgalomba hozatali engedélyben, ennek hiányában a termék gyártója által adott hivatalos leírásában foglaltaknak szükséges megfelelniük. A fogyasztónak minősülő Megrendelőket az alábbi kellékszavatossági, termékszavatossági, illetve jótállási jogok illetik meg.

    A Megrendelő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályai szerint.

    A Megrendelő – választása szerint– az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

    Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

    Ha a Megrendelő a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

    A Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

    Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A Megrendelő ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

    A Megrendelő a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

    A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Megrendelő igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató értékesítette. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Megrendelő köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

    5.2 Termékszavatosság

    A Szolgáltató által a jelen ÁSZF keretében értékesített Termék hibája esetén a fogyasztónak minősülő Megrendelő – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

    Termékszavatossági igényként a Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

    A Termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

    A Megrendelő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított 2 ( kettő) hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.

    Termékszavatossági igényét a Megrendelő a Termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

    Termékszavatossági igényét a Megrendelő kizárólag a Termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A Termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Megrendelőnek kell bizonyítania.

    A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

    – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

    – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

    – a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

    Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem a Megrendelő érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a Megrendelő a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.


    5.3 Jótállás

    Tekintettel arra, hogy a kötelező jótállás csak az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében megjelölt termékekre, és azok esetében is csak 10.000,- Ft, azaz Tízezer forint bruttó vételár felett és a jogszabályban rögzített korlátozások mellett áll fenn, és a Szolgáltató ezt meghaladóan jótállást nem vállal a webáruház útján értékesítésre kerülő termékek tekintetében, így a Megrendelőt jótállás csak az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében megjelölt termékekre, és azok esetében is csak 10.000,- Ft, azaz Tízezer forint bruttó vételár felett és a jogszabályban rögzített korlátozások mellett illeti meg. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott termékek esetében a jótállás időtartama legalább egy év.

    A fenti esetben a Megrendelő – választása szerint– jótállási igényként a kellékszavatossági igényekkel azonos igényeket érvényesítheti.

    A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

    Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan a Megrendelő nem érvényesíthet.


    1. Fizetés

    Amennyiben a kosár tartalmát a Megrendelő nyugtázta, úgy a pénztárból átirányításra kerül a fizetést lebonyolító szolgáltatás weboldalára, ott történik meg a fizetés. Sikeres fizetés esetén  visszatér az oldalunkra, sikertelen fizetés esetén is az oldalunkra érkezik vissza, újra próbálkozhat a fizetéssel. A Szolgáltató a számlát a Termékekkel együtt kézbesíti a Megrendelő részére. Mérlegelt termékek esetében a pontos súlyt vesszük alapul, emiatt a fizetendő ár minimális mértékben eltérhet.


    1. Felelősség, adatkezelés és vegyes rendelkezések

    7.1 Felelősség

    A Szolgáltatótól a webáruház útján történő megrendelés esetében vélelmezi a Megrendelő részéről az internet felhasználói szintű ismeretét.

    A Szolgáltató semmilyen esetben sem felelős az alább felsorolt körülményekért, tényekért, bármilyen okból is jelentkeznek, ill. következtek be:

    • az interneten küldött és/vagy fogadott, nem a Szolgáltatótól származó bármilyen adat okozta hibáért;
    • bármely olyan műszaki vagy technikai hibáért (pl. az internet-szolgáltatás vagy áramszolgáltatása kimaradása stb.) ami megakadályozza a webshop működését, a vásárlást, illetve a tranzakció lebonyolítását;
    • bármilyen adatvesztésért;
    • a Szolgáltatón kívül álló bármely műszaki, vagy technikai ok miatti késedelemért vagy hibáért (pl. a leadott megrendelés késedelmesen kerül a Szolgáltatónak kézbesítésre, vagy a visszaigazoló e-mail késve érkezik meg a Megrendelőhöz stb.);
    • bármely, a folyamatban alkalmazott szoftver nem megfelelő működéséért és azok következményeiért;
    • a szolgáltató hálózatban bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményeiért.

    A Szolgáltató semmilyen formában nem vállal felelősséget a Megrendelő által megadott hibás adatokból eredő téves teljesítésért.

    A webáruházban feltüntetett információk, paraméterek, képek, árak és készlet adatok tájékoztató jellegűek, Szolgáltató az esetleges hibákért felelősséget nem vállal, az ár változtatás jogát fenntartja.

    Megrendelő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. A küldemény (árú) sértetlenségéért a felelősség az árú átvételi elismervénnyel igazolt módon történő átvételétől kezdve átszáll Megrendelőre, ezért Megrendelő kötelessége a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni.

    7.2 Adatkezelés, adatvédelem

    Adatvédelmi és adatkezelési szabályzat

    7.3 Panaszkezelés

    A Szolgáltató a panaszok kezelése során a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény („Fgytv.”) rendelkezéseinek megfelelően jár el. A Megrendelő panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval, a jelen ÁSZF-ben megadott elérhetőségek bármelyikén.

    • személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Megrendelőnek átadni,
    • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Megrendelőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni,
    • egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

    A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet a Fgytv. szerinti adattartalommal felvenni, és annak egy másolati példányát

    • személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Megrendelőnek átadni,
    • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Megrendelőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni,
    • egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

    A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

    Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.

    A panasz elutasítása esetén:

    • amennyiben a panasz a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos, úgy a Megrendelő a lakóhelye vagy tartózkodási helye, illetve a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testülethez fordulhat:

    Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

    Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

    Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

    E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

     

    A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 29.§ (11) bekezdése alapján a Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében köteles a (8) bekezdésben rögzített tartalommal, az ott említett határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára. A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a vállalkozás a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles. Amennyiben a vállalkozás székhelye, telephelye vagy fióktelepe nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

    A békéltető testületekről és a lakcím szerint illetékes békéltető testületekről további információ az alábbi linken található:

    http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579  


    • amennyiben pedig a panasza a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben és végrehajtására kiadott jogszabályokban foglalt, valamint a külön jogszabályban fogyasztóvédelmi rendelkezésként meghatározott rendelkezések betartásával kapcsolatos (ide nem értve a szerződés létrejöttére, érvényességére, joghatásaira és megszűnésére vonatkozó rendelkezéseket), úgy panaszával a lakóhelye szerinti járási hivatalhoz fordulhat. A településhez tartozó járási hivatalokat itt találja meg.

    További tájékoztatást az Európai Bizottság által működtetett európai online vitarendezési (OVR) platformról a következő  linken talál: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.




    7.4 Egyéb rendelkezések

    A Megrendelő teljes felelősséggel tartozik a felhasználói fiókjából, valamint a Szolgáltató részére megadott e-mail címről és telefonszámról leadott megrendelésekért, az onnan végzett bármely tranzakcióért és onnan megtett nyilatkozatokért. A Megrendelő köteles haladéktalanul tájékoztatni a Szolgáltatót, ha azt feltételezi, hogy jelszavával vagy bármely elérhetőségével harmadik személy(ek) visszaél(nek) vagy ahhoz hozzájutott(ak). A Szolgáltató nem felelős a Megrendelővel szemben olyan kárért, amely annak eredményeként merült fel, hogy a Megrendelő a jelszavát felfedte vagy azzal akár a Megrendelő, akár harmadik fél visszaélt.

    A jelen ÁSZF a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet, valamint a hatályos egyéb vonatkozó jogszabályok figyelembe vételével készült.

    Jelen ÁSZF 2020. április 10. napjától határozatlan ideig hatályos.

    A webáruház útján történő megrendeléssel a Megrendelő jelen ÁSZF-et tudomásul veszi és magára nézve is kötelezőnek fogadja el.

    Az ÁSZF-et a Szolgáltató – a vonatkozó hatályos magyar jogszabályi rendelkezésekkel összhangban – egyoldalúan jogosult megváltoztatni, módosítani és/vagy kiegészíteni. A módosított ÁSZF a webáruház honlapján való közzététel napján lép hatályba.

    7.5 Szolgáltató elérhetőségei

    A Szolgáltató neve: TUTTIFRUTTI-2002. Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság

    A Szolgáltató rövidített cégneve: TUTTIFRUTTI-2002. Kft.

    A Szolgáltató székhelye: 9400 Sopron, Pozsonyi út 17.

    A Szolgáltató levelezési címe: 9400 Sopron, Pozsonyi út 17.

    Adószám: 12953620-2-08

    Cégjegyzékszám: 08-09-010846

    Nyilvántartó hatóság: Győri Törvényszék Cégbírósága

    E-mail: tuttifruttikft@gmail.com

    A Szolgáltató részére a tárhelyet biztosító szolgáltató:

    Domain regisztrátor: Rackhost Zrt.

    Tárhely szolgáltató: Shopify International Ltd. 





    ÁSZF 1. számú melléklet

    Elállási nyilatkozat minta

    (csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

    Címzett*:

    Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében**:

    Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja***:

    A fogyasztó(k) neve:

    A fogyasztó(k) címe:

    A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén) 

     Kelt:

    *Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és - ha van - telefonszámának, telefax- számának és elektronikus levelezési címének megjelölése.

    **Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése .

    ***A megfelelő jelölendő